فرمانده دانشگاه بقیةالله: داروها و تجهیزات غربی قابل اعتماد نیستند

دکتر «ابوالقاسمی» گفت: نمی‌توان به داروها و تجهیزات غربی اعتماد کرد؛ چرا که احتمال آلوده‌بودن آن‌ها وجود دارد؛ همچنان‌که در لبنان شاهد بودیم که صهیونیست‌ها پیچر‌ها را آلوده کرده بودند.
کد خبر: ۶۹۸۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳ - 16October 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، دکتر «حسن ابوالقاسمی» فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله (عج) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تجمع بزرگ اساتید، پزشکان، کارکنان نظام سلامت و دانشجویان علوم پزشکی که امروز (چهارشنبه) در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، با محکومیت شدید جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و لبنان اظهار داشت: از ریاست محترم جامعه پزشکی تقاضا داریم که این مراسم به طور سالیانه برگزار و درباره جنایات صهیونیست‌ها، برای مردم دنیا روشنگری شود.

فرمانده دانشگاه بقیةالله: قوانین و کنوانسیون‌های جهانی دیگر بازدارنده نیست/ قدرت‌های جهانی با جنایتکاران صهیونیستی همراهی می‌کنند 

ابوالقاسمی ادامه داد: امروز رسانه‌ها و منابع علمی پزشکی در اختیار صهیونیست‌ها و وابستگان آن‌ها هستند و این موضوع باعث شده تا آثار این جنایات مخفی بماند. تلاش و حضور ما برای ثبت این جنایات است تا مظلومیت مردم فلسطین و لبنان را به جهانیان نشان دهیم.

وی با اشاره به جنایت صهیونیست‌ها در بیمارستان المعمدانی غزه که تحت نظر کلیسای انگلیسی است، گفت: ابعاد این جنایت بسیار وسیع بود؛ اما مجامع بین‌المللی جنایت صهیونیست‌ها را محکوم نکردند و این موضوع سبب شد که آن‌ها به جنایت‌های بیشتری روی بیاورند.

فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله (عج) با بیان اینکه قوانین و کنوانسیون‌های جهانی دیگر بازدارنده نیست، تصریح کرد: قدرت‌های جهانی و غربی‌ها با جنایتکاران صهیونیست همراهی می‌کنند و این همراهی موجب رسوایی و ننگ آن‌ها شده است.

ابوالقاسمی با اشاره به سکوت رسانه‌های جمعی در قبال جنایات صهیونیست‌ها عنوان کرد: امروز نمی‌توان به واردات دارو و تجهیزات از غرب اعتماد کرد؛ چرا که احتمال آلوده بودن آن‌ها وجود دارد، همچنان‌که در لبنان شاهد بودیم که صهیونیست‌ها پیچر‌ها را آلوده کرده بودند.

وی خطاب به جامعه پزشکان گفت: ما باید شبانه‌روز وقت صرف کنیم و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها تلاش کنند که جنایات صهیونیست‌ها در مجله‌های بین‌المللی ثبت شود و آیندگان از این جنایات مطلع شوند؛ همچنان‌که اگر در جنگ تحمیلی، جنایات رژیم بعثی عراق در زمینه بمباران شیمیایی را از طریق مقالات ثبت نکرده بودیم چه بسا در دنیا مطلع نمی‌شدند که چه کشوری از سلاح شیمیایی استفاده کرده بود.

فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله (عج) تأکید کرد: نباید در انتشار جنایات صهیونیست‌ها کوتاهی کنیم و باید این جنایات را در جراید بین‌المللی ثبت کنیم. دانشمندان ما همچون حساسیت به مقالات، به ثبت جنایات در سرزمین‌های اشغالی نیز حساس باشند.

ابوالقاسمی درباره چراغ سبز غرب به رژیم صهیونیستی برای ارتکاب هرگونه جنایت افزود: این امر باعث شده که صهیونیست‌ها دیگر حدی برای جنایات خود قائل نباشند؛ لذا هر روز به جنایت‌های خود می‌افزایند و هیچ ترسی هم از مجامع و سازمان‌های بین‌المللی ندارند.

وی با بیان اینکه نابودی صهیونیست‌ها نزدیک است، خاطرنشان کرد: کودکان و فرزندان فلسطین از جنایتکاران صهیونیستی انتقام خواهند گرفت و آن‌ها به خوبی می‌دانند که چطور این جنایات را جبران کنند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار